26 Mayıs 2014 Pazartesi

ANTALYA TİYATRO FESTİVALİ 2014/SLOVENYA

                                                                BEN ÖLDÜĞÜMDE ( komedi)
                Bu akşam Sloven Ulusal Drama Tiyatrosu Ljubljana nın oynadığı sessiz filmin, tiyatro uyarlamasinı ,canlı piyano eşliğinde  izledim .Oyunda  4 erkek aktör 8 karakteri canlandırıyordu
                Oyunun yazarı Alman film yönetmeni Ernst Lubitsch'in 1916 yılında henüz kariyerinin başında çektiği Ben Öldüğümde ..adlı sessiz film de kendisi başrol oynamıştır.Mizahi anlatıma sahip bu film uzun süre bulunamamıştır.1994 yılında Slovenya 'da 1. Dünya Savaşı ,Isonzo Muharebeleri döneminden kalma malzemeler arasında Sloven Film Arşivi personelleri tarafından yeniden keşfedilmiş.
                Ben uzun süredir pandomim izlememiştim.Keyifle izledim.Sonunda izleyiciyi selamlamalarını çok beğendim.4 erkek aktör  8 kişi olarak bizleri selamladı.Nasılmı oldu 2 kez karşımıza canlandırdıkları karekter ile geldiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder