6 Şubat 2021 Cumartesi

BUKRES TRANSİLVANYA TURU

29 Ekim 2019 günü saat 23 de Kadıköy evlendirmenin önünden başladik seyahatimize ,sevgili arkadaşım Nermin'le birlikte .
Dereköy sınır kapısından Bulgaristan üzerinden gidiyorduk.Istiranca dağlarını geçerek sabah saat 08 de Varna'ya vardık.Otobüs ile şehir turu attıktan sonra 2 saat serbest zamanda Karadeniz kıyısını ve kiliseyi gördükten sonra döviz bürosundan Türk parası vererek Leva aldım.Kahvaltı ve kahve ictik ten sonra otobüsle Romanya'ya doğru yola çıktık.

• Bulgaristan'in Ruscuk şehrinden Romanya'ya girdik.Bu arada 4 kez pasaport kontrolünden geçtik(Türkiye çıkışı,Bulgaristan girişi,Bulgaristan çıkışı ve Romanya girişi)
  • Aksam üzeri Bükreş'e ulaştık.Panoromik şehir turunda Parlamento binası(Çavueskinin sarayi)Zafer Takı,Üniversiteleri ,Maun Manukyan hanı ,Atatürk büstü(Türk iş adamının yaptirdigi)
Akşam olduğu için çok trafik vardı.Yağmurda yağiyordu.Arabadan inip fotoğraf çekemedim.Serbest zaman sonunda otelimize yerlestik.Yaklaşık 20 saattir yollardaydik.
Ertesi sabah Transilvanya bölgesine gidilecek oldugundan banyo yapıp erkenden yattım.