22 Mart 2015 Pazar

PRATİK EKLER

Çok çabuk yapılan ekleri ani gelen misafirlerinize sunabilirsiniz.Bir paket savayer ( kedi dili ) bisküvisi,bir paket pastacı kreması,süt ve hindistan cevizi ile harikalar ortaya çıkıyor.Arzu ederseniz içlerine meyve dilimleri çok yaşıyor.Ben arkadaşıma giderken hemen yaptım ve ona götürdüm.Hazır olarak satın alabilirdim ama kendi elimle yaptığım pastayı götürmeyi daha çok seviyorum.


 Kedi dilimlerini soğuk süte batırıp her tarafını hindistan cevizine buladım
 Ben pastacı kremasını kendim yaptım.Tarifini aşağıya yazdım.Siz hazır paketin üzerindeki tarife göre yaptıktan sonra,Krema sıkacağı ile üzerine sıkınız.Eğer bu malzeme elinizde yoksa,buzdolabı poşet torbasının ucunu azıcık makasla kesip içerisine kremayı koyup da sıkabilirsiniz.
 Üzerini diğer sütde ıslatılıp, hindistan cevizine buladığınız bisküvileri kapattıktan sonra üzerine çikolata sos gezdiriniz.
Sevdiklerinizle beraber afiyet olsun.

MALZEMELER

  • 1 paket savayer bisküvi ( marketlerde satılıyor )
  • 1 paket pasta kreması
  • 2 su bardağı süt
  • 5 yemek kaşığı hindistan cevizi
  • 1 paket çikolata sos
PASTACI KREMASI MALZEMELER
  • 2 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı tepeleme un
  • 1 yemek kaşığı tepeleme nişasta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 paket vanilya
YAPILIŞI
  1. Tencere içerisine şeker,un, nişasta ve vanilyayı kuru kuru karıştırınız.
  2. İçerisine soğuk sütü karıştırarak ekleyiniz.
  3. Orta hararetli ocakta karıştırarak pişiriniz.
  4. Göz göz kaynayınca ocağın altını kapatınız.
  5. İçerisine yumurta sarısı ve tereyağını ekleyip hızla karıştırınız
  6. Ilınana kadar 5 dakikada bir karıştırınız ki,üzeri kabuk bağlamasın
  7. Krema şırıngası veya torbasına alıp kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder