10 Haziran 2023 Cumartesi

CRUSE İLE YUNAN ADALARI (1)SEYAHATİ

Bodrum ‘a indiğimizde limanda Cruse var ise uzun uzun seyreder ,fotoğraf çekerim .Gemi  ile birlikte selfi çekerdim.

Çocukluğumda 1974 yılı annem ,babam ve kızkardeşlerimle birlikte Samsun’dan Hopa’ya kadar gemi seyahatimiz olmuştu.O zamanlara göre çok çok lüks olan gemi ile her gün bir liman ve şehiri gezmiştik .Ordu,Giresun,Trabzon,Hopa  dönüşte biz Rize’de inmiştik)

Yunan adalarına gemi ile gitme hayalim bu sene gerçekleşti 👍Biliyorum ki istediğiniz her şey bir gün gerçekleşiyor.Bu konuda ben çok şanslıyım.Çok istersem bir gün ama bir gün gerçekleşiyor 🙏

Bir kaç gün sonra Bodrum’daki evimize gidecektik.Çok sevdiğimiz aile dostumuz Sema ‘’çabuk gel Kos adasına sezonluk bilet alalım zaman zaman gideriz ‘’dedi ve sonrası facebookda reklam olarak

4gece 5 gün Ultra her şey dahil Mikenos,Santorini ve Rodos

adalarına , Bodrum kalkışlı gemi ile seyahat proğramı, Joly turu görünce hemen inceledim ve Sema ‘ya gönderdim.Bu arada yazlığa gideceğim için evi topluyorum.Gidecekleri ayarlıyorum.

15 dakika sonra Sema beni arayarak tur asistanı ile görüştüğünü ve bilgi aldığını söyledi.Sende ara dedi aradım Ros iç oda iki kişi 1030€ ultra her şey dahil .Burada önemli bir not iliştireyim.En ucuz oda yı alın satışlar tamamlandıktan sonra dış odalar satılmazsa sizi üst sınıf odalara aldıklarını bir bloger dan okumuştum.Biz de Ros iç oda aldık.Standart dış oda ile seyahat ettik😊Böylelikle sağlaması yapıldı .

Akşam eşim geldiğinde turdan bahsettim.Sema’larla beraber gideceğimizi  söyledim.’’Gidelim’’ dedi şok oldum.Ve biz hemen rezervasyonu yaptırdık.Ertesi gün Ramazan Bayramı Arefesi🍀

1 Mayıs günü gemi biletlerimizin Ros oda yerine Standart dış oda olarak kamara numaralarımızı bildirdiler .😍

2 Mayıs 2023 Salı günü heyecanla kahvaltı yaptık.Evden çıkıp Sema ve Yusuf ağbi’yi alıp Bodrum limanına geldik.CRUSE ile seyahat edecek yolcular liman otoparkına indirimli arabalarını  bırakabiliyorlar.Oto parka arabayı park ettik.Valizlerimizi alıp yavaş yavaş yürümeye başladık.

Muhteşem gemimiz karşımızda bizleri bekliyor.Belki çok katlı değil ama içinde 4 gece geçirdik.Gemi mürettebatı mükemmel di  sezonun ilk gezisini yapıyor olmaları ve heyecanlarını birlikte yaşadık.Bizi çok ama çok güzel ağırladılar.700 kişilik yolcu kapasiteli gemide biz 200 kişiydik.(Yunanistan vizeleri geç verdiği için) personel 350 kişiydi

Çok çok teşekkürler .BLUE SAFİR Gemisinde çalışan personel ve bu geziyi bize sunan Joly tur 👏👏

Kırmızı halıdan yürüdük ve geminin basamaklarından çıktığımızda bizi karşılayan gemi personeli ,müzik,ve rengarenk kokteylerle bizi  özel hissettirdiler.

Bir zamanlar TV de AŞK GEMİSİ dizi sini hatırladım o an 🤪

6. Katta 6028 nolu Kamaramıza asansör ile çıktık.Odamızın penceresinden Bodrum Kalesi ‘nin görünmesi ayrı bir sürprizdi benim için.😍

Gemide öğle yemeğimizi yedikten sonra anonslarla acil durum tatbikatı için verilen alarm sinyalinden sonra odamızda bulunan   can yeleklerimizi giyip çıkış oklarını takip ederek 8 .katda toplandık.İlgili talimatlar doğrultusunda hangi filikalara yöneleceğimizin  tatbikatı yaptık.

Güverte barda dans Show gösteri ile Bodrum limanından ayrıldık.

Kos adasının arkasından 30 mil hızıyla gidiyoruzzzzz😍

Akşam yemeği için hazırlandık .Yemek salonunda 60 mutfak personelinin bize sunduğu bir birinden lezzetli akşam yemeğimizi hoş sohbetler eşliğinde yaptık .Yemek lerin görseli çok güzel olduğu gibi içerikleri ve kalori hesaplarıda yapılarak sunumu yapılıyordu .

Yemekten sonra Show salonunda toplandık.Muhteşem revü show izledikten sonra gemi hakkında bilgi verildi.Yapılacak kara turları ve rezervasyonları yapıldıktan sonra güverte bar da canlı müzik dinledik.

Sabah  Mikenos adasına ulaşmak için gece denizde seyir halinde olduk.