11 Haziran 2023 Pazar

YUNAN ADALARI (2)MİKONOS GEZİMİZ(2)

Gemide geçen ilk gecemiz çok rahattı.Eşimi deniz tuttuğu için tedirgindik ama sallantı olmadığı için rahattık

Evet Mikonos adası açıklarına gemimiz yanaştı

03 Mayıs 2023.Liman izninden sonra belirli saatlerde gemiden motorlarla karaya ulaşım sağlanacaktır anonsundan sonra gemiden ayrılabilecektik.Kahvaltıdan sonra bizde karaya çıkıp adayı tur satın almadan gezmeyi planladık.

Yeni limana bizi motor yanaştırdı.Kıyıdan fotoğraf çekerek eski limana yürüdük.Doğal yapısı bozulmamış ada acaba bizde kalsaydı nasıl olurdu ?Yorumlarını yaptık.Bodrum ile kıyasladığımızda üzücü oldu😡

Mikonos oldukça rüzgarlı ada olmasına rağmen hava puslu ve ılık tı.Dünyaca ünlü plajlara sahip ada da biz yürümeyi ve fotoğraf çekmeyi tercih ettik.

Arnavut kaldırımları ve beyaz evleriyle adeta büyüledi.Şapelleri ve yel değirmenleri ile meşhur

Mikenos ‘un gece hayatının da renkli olduğunu okumuştum.Ara sokaklardaki kafeler ve butikler bize hiç yabancı değildi.Bodrum’un sokaklarına benziyor !!

!ama ama tam şehirleşmemiş  eski haliyle😡

Little Venuce (küçük Venedik) dedikleri yerde renkli evler deniz kenarında sıra sıra rengarenk görüntüsü ile büyüleciydi…Yarım saat önünde fotoğraf çektim.

Saat 16 da gemiye gitmek için motora bindik.🚤Tam isabetli karar almışız.Sağanak yağmur başladı.

Gemide saat 17 çay ve biraz atıştırmalılar sonrası gün batımı aperatifi ile günü değerlendirdik.Akşam yemeğinde Yusuf ağbimin ayarladığı gün batımı manzaralı masamızda lezzetli yemekler eşliğinde güzel geçen günümüze kadeh kaldırdık.🥂

Akşam yemeğinden sonra tekrar Mikenos gecesini yaşamak için saat 21 de tekne ile karaya gittik.Gündüz gezdiğimiz çarşı içini bu kez gece Işık’larıyla fotoğrafladım .Sokaklar gündüz olduğu kadar kalabalık değildi.Eğlence mekanları boştu yada bir kaç kişi vardı.Mayıs ayının başı olduğu için herhalde.Bizim için idealdi sakin sakin gezebildik.

Saat 23 teknesi ile gemiye geldik.Gemide gece bitmedi teras barda canlı 🎻🎷🎺müzik dinledik.Gece 24 de işkembe çorbası içtim.Çok lezzetliydi ama reflü yüzünden geceyi çok rahat geçiremedim.Bu da bana ders oldu 😉